søndag 3. august 2008

Kjøkkenplanlegging

Drømmer om oppussing av hele første etasje. Stor-renoveringen som vi har drømt om, spart til og snakket om i fire år tar mer og mer form. Det er snakk om å bytte plass på bad og kjøkken, rive en vegg så det blir åpent til kjøkkenet. Bytte gulvbjelker, isolasjon og undergulv i hele 1 etasje, bytte alle vinduene i hele huset. Bytte ytterkledning og "pynt" på ytterveggene. Og da må vi jo ta alle overflater på nytt på stue, kjøkken og bad.

Idag har jeg fått bladd i litt interiørblader og surfet litt rundt. Sett litt på en leverandør av Tibrokök som ser veldig bra ut. Lyst på den som heter Sekel Sigill  som ligger under romantiske. 

Her er et bilde fra produsentens sider. Liker veldig godt det litt stramme, men alikevel klassiske uttrykket, og den vasken ser jo bare lekker ut. Syns kanskje det ser ut som om det er en dyp skuff under vasken, det må jo være kjekt til søplebøtta og zaloen. Sånn vil jeg ha!

 Vet ikke helt hva jeg synes om kryssene på vitrinedørene da, kanskje penere uten?

Og på bildet er det ikke sokkelskuffer. Det vil jeg ha, rommet som i dag er bad men som skal bli kjøkken er ikke sååå stort, så all plass må utnyttes.

Gleder meg!

Ingen kommentarer: